2008-07-14

White lie

We projected 3 major plans.
Plan A is auricular and amiss.
Plan B is blessing in disguise but benignant.
Plan C is compulsary but energy-consuming.

I conducted 3 mistakes.
Mistake A is amendable but arduous.
Mistake B is belated though bilateral.
Mistake C is condemnable and controvertible.

Plan are plans till they are carried out wisely.
The only mistake is from which we learn nothing.
-----------------------------------------------------------
7/12 南女的休息區冷氣少了昔日汗臭味
機車衝東區 我想我重型仍然油門控制不當
妹的十五 吃得很有感覺 我愛上時光的枸己菊花七葉膽汁和香草蒟蒻凍和壽星送小熊的服務
Hini 我們再一起出去玩 希望下次是我開車XD

7/13赤壁讓妹放放鬆和朋友去動盪一下 我認真忙到忘了送地中海玫瑰果醋
抽了空帶她去探病&拜訪波波冰 (台南區高中聯合康輔社碰巧在那享用20人份的瓷缸巨型冰)
隨後雪拼到好物 尤其是我一見鍾情的鞋款

考試季就快落幕了 墾丁音樂季啥時開始

在Bird的相簿看到三張照片
1.超想念的Dustin 和 Yoanna^^(Yoanna送的禮物很爆笑)
可惜沒有孫凱(另一哥麥克風阿福羅)的刷電吉蠢照
我們的阿福羅+香蕉軍團+漢堡啦啦隊 整個有歡樂到
Bird 來玩
有送我花的其中兩位優秀學妹許和郁
希望你們全都繼續做我學妹
Jess快通知我消息吧祝福你
Yoanna我們會稱霸南北的相信你自己
喔對了還有汪汪你送的高級錶我都還時時配帶呢

No comments:

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com