2008-09-20

土耳其會話- 採訪Müllakat

Ayşe: Bugün ünlü ve başarılı bir müdürle müllakat yapalım. Şimdi şırketindeyim.


Bir kadın geliyor! Merhaba! CNN raporcıyım. Sizin adınız ne?


Sibel: Ben Sibel. Memnun oldum.


Ayşe: Ben de. Sibel hangi meslek yapiyorsunuz?


Sibel: İç kadınım. Türkiye Taype arasında ticaret yapıyorum.


Ayşe: Merkez büronüz nerde?


Sibel: İstanbulda.


Ayşe: Hangi ürün satıyorsunuz?


Sibel: Çok ürünler. Yemek ve içecek satıyoruz.


Ayşe: Kaç yıl iç yaptınız?


Sibel: On yıl.


Ayşe: Siz çok deneyim var! Sizin çocuğunuz var mı?


Sibel: Hayır. Ama eşim var.


Ayşe: Siz çalışkan bir iç kadın mısınız?


Sibel: Ne demek.


Ayşe: Son soru varım: Sizin müdürünüz güzel mi?


Sibel: Ben müdürüm.


Ayşe: Oh! Özür dilerim. Teşekkür ederim.


No comments:

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com